Bratislava 2. decembra (TASR) – Slovenský pavilón na svetovej výstave Expo Dubaj si za dva mesiace fungovania získal priazeň návštevníkov z celého sveta. V hodnoteniach na platforme Google boduje napriek tomu, že na jeho realizáciu sme mali oproti iným krajinám jeden z najnižších rozpočtov. Z maximálneho počtu piatich hviezdičiek získal Slovenský pavilón na Google hodnotenie 4,6, čím sa radíme medzi najúspešnejšie krajiny, informovala vo štvrtok PR manažérka EXPO Dubaj Lucia Mozolová.
Zdroj: TASR
V hodnotení sme podľa Mozoľovej predbehli napríklad aj Francúzsko, Poľsko, Austráliu, USA, Južnú Kóreu, Rusko, Čínu, Omán, Švajčiarsko či susednú Českú republiku. Návštevníkov zaujali najmä inovácie vrátane vodíkového auta, leteckých exponátov či udržateľného mobilného bývania, ale aj krásy Slovenska prezentované v expozícii na poschodí pavilónu.
„Vďaka kvalitne nastavenému konceptu, silnému obsahu a inováciám v slovenskom pavilóne sa zapájame do Expo súťaže v kategóriách dizajn interiéru pavilónu a interpretácia a spracovanie témy, kde sme podľa organizátorov horúcim kandidátom,“ uviedla generálna komisárka expozície Miroslava Valovičová. V dubajských a prestížnych zahraničných médiách podľa nej slovenský pavilón doteraz získal viac než sto mediálnych výstupov.
Zdroj: https://www.teraz.sk/ekonomika/slovensky-pavilon-na-expo-dubaj-v-pod/594937-clanok.html